پس از انتقاد ترامپ از نظامی بازنشسته آمریکایی، سخنگوی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تقدیر از او پرداخت.

حمایت «پال رایان» از نظامی بازنشسته‌ی مورد انتقاد ترامپبه گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، سخنگوی پال رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته (دوشنبه) از «ویلیام مک راون»، نظامی بازنشسته نیروی دریایی آمریکا که هدف حملات لفظی دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور قرار گرفته بود، حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است: «ویلیام مک راون و همه نظامیان دیگر ارتش برای حفظ کشور جانشان را به خطر انداختند و ما قدردان و سپاسگذار آنها هستیم. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بارها به افغانستان سفر کرده است و آخرین سفر او هم در ماه اکتبر بود. وی خدمات ارتش را از نزدیک دید. با نزدیک شدن تعطیلات، ما بسیار قدردان سربازانمان هستیم.»

سخنگوی پال رایان این بیانیه را پس از آن منتشر کرد که دونالد ترامپ روز گذشته به حمله لفظی علیه این نظامی بازنشسته آمریکایی پرداخت. رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای با فاکس نیوز از او به عنوان رهبر عملیات کشتن اسامه بن لادن، طرفدار هیلاری کلینتون و حامی باراک اوباما نام برد. دونالد ترامپ همچنین این پرسش را مطرح کرد که چرا عملیات یافتن بن لادن انقدر زمان برده و بهتر بود این اتفاق خیلی زودتر می افتاد.

ویلیام مک راون از جمله منتقدان سرسخت دولت ترامپ است. وی حتی روز گذشته هم به اظهارات انتقادآمیز ترامپ واکنش نشان داد و گفت حملات رئیس جمهور آمریکا به رسانه ها «بزرگترین تهدید برای دموکراسی ما محسوب می شود».


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار