شبکه خبری سی‌ان‌ان از تخلیه دفتر دبی واسرمن شولتز در فلوریدا به دلیل کشف یک بسته مشکوک خبر داد.

کشف بسته مشکوک در دفتر عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری سی‌ان‌ان از تخلیه دفتر دبی واسرمن شولتز، رئیس سابق کمیته ملی دموکرات و نماینده حوزه انتخابیه فلوریدا در مجلس نمایندگان آمریکا، به دلیل کشف یک بسته مشکوک خبر داد.

هنوز مشخص نیست آیا این بسته مشکوک نیز همانند چندین بسته کشف‌شده امروز در سراسر آمریکا حاوی مواد منفجره است یا خیر.

بر اساس این گزارش، گروه خنثی‌سازی بمب به محل اعزام شده‌اند.

امروز ارسال همزمان بسته های حاوی مواد منفجره برای چهره های سیاسی آمریکا و همچنین شبکه تلویزیونی سی ان ان باعث بهت و ترس در این کشور شده است.

افراد ناشناس در 24 ساعت گذشته بسته‌های پستی حاوی مواد منفجره را به آدرس صندوق پستی دفتر باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا و خانه کلینتون‌ها ارسال کرده‌اند.

از سوی دیگر، دفتر شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا در شهر نیویورک نیز امروز پس از کشف یک بسته مشکوک تخلیه شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس، کمیسر پلیس نیویورک اعلام کرد بسته ارسال شده به دفتر سی ان ان در این شهر حاوی مواد منفجره و پودر سفید بوده است.

جامعه سیاسی آمریکا که از ارسال این بسته های حاوی مواد منفجره در شوک فرو رفته است، ضمن محکوم کردن چنین اقدامی خواستار مجازات سریع عاملان آن شد.

سارا سندرز، سخگوی کاخ سفید، ارسال بسته‌های پستی حاوی مواد منفجره برای باراک اوباما و خانواده کلینتون را «نفرت انگیز» خواند و ضمن اشاره به آغاز تحقیقات در این باره، اعلام کرد اوضاع به طور جدی بررسی خواهد شد.

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، نیز ارسال بسته‌های حاوی مواد منفجره برای خانواده‌‎های اوباما و کلینتون و همچنین دفتر شبکه خبری سی ان ان را محکوم و اعلام کرد عاملان این اقدامات به سزای اعمالشان خواهند رسید.

میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنا نیز ارسال بسته‌های حاوی مواد منفجره برای خانواده‌های کلینتون و اوباما و همچنین شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان را «تروریسم داخلی» توصیف و آن را محکوم کرد.

پال رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال یک پیام توئیتری ارسال بسته‌های حاوی مواد منفجره برای خانواده‌های کلینتون و اوباما و همچنین شبکه سی‌ان‌ان را محکوم کرد و نوشت عاملان این اقدامات باید به سزای اعمالشان برسند. پال رایان در ادامه توئیت خود نوشت: ما هیچ گونه اقدامی را برای تهدید و ارعاب شخصیت‌های ملی برنمی‌تابیم.

انتهای پیام/

ارسال بسته مشکوک به دفتر دبی واسرمن شولتز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار