رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک از پایش و نمونه برداری از صنایع فعال درنوارساحلی این شهرستان خبر داد.

حسن ذاتی کیخا رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با عنایت به فعال شدن تعدادی از صنایع کنسرو سازی، بسته بندی ماهی و میگو و پودر ماهی پس از پایان فصل مانسون کارشناسان محیط زیست این اداره اقدام به پایش و نمونه برداری از پساب تولیدی صنایع فعال در این شهرستان کردند.

کیخا گفت: این برنامه در راستای پایش‌های دوره‌ای از صنایع شهرستان با هدف نظارت کامل جهت انجام الزامات زیست محیطی در فرایند تولید محصول صنایع و کارگاه‌های تولیدی این شهرستان انجام شد.

وی افزود: پس از بررسی نتایج آنالیز‌های صورت گرفته بر روی پساب تولیدی این صنایع برای واحد‌های آلاینده اخطار جهت رفع آلایندگی صادر و چنانچه این واحد‌ها ظرف یک ماه آینده اقدام به رفع آلایندگی نکنند، در لیست صنایع آلاینده شهرستان کنارک قرار خواهند گرفت و مشمول پرداخت عوارض آلایندگی خواهند شد.

مونسون به باد‌هایی گفته می‌شود که شبیه به نسیم دریا بوده، اما سرعت وزش باد در آن‌ها شدیدتر و هماهنگ‌تر است و در زمان‌های خاصی از سال نیز جریان دارند.

انتهای پیام/پ

شناسایی واحد‌های آلاینده محیط زیست در کنارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۰۷:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
هیچگونه نظارتی بربازارچابهارنیست ازملک واملاک گرفته تاتره بارهرکسی هرچی ازدهنش بیرون میادمیگه نظارت دراین شهرمفهومی نداره وظاهراهیچکی جوابگونیست
آخرین اخبار