مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: پیام هفته وحدت به مسلمانان جهان این است ،اجازه تفرقه‌افکنی را به بیگانگان ندهیم و وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم.

برگزاری همایش وحدت علمای شیعه و سنی درخراسان شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت‌الاسلام علی خادمی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه همایش علمای شیعه و سنی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به عنوان هفته وحدت در استان برگزار می‌شود، گفت: این همایش هفته آینده با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از علمای شیعه و سنی خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

وی هفته وحدت را فرصت مناسبی به منظور تبیین نقاط اشتراک اسلامی و تقویت اتحاد و انسجام بین مسلمانان جهان اعلام کرد و افزود: پیام هفته وحدت به مسلمانان جهان این است که با اتحاد، ذهن هوشیار و در سایه قرآن کریم و دستورات پیامبراکرم (ص) اجازه تفرقه‌افکنی را به بیگانگان ندهیم و وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام خادمی بهترین الگوی مسلمانان را حضرت محمد (ص) اعلام کرد و افزود: وسعت رحمت و تواضع پیامبر (ص) به اندازه‌ای بوده که تمام طبقات جامعه را می‌دیدند و به حرف‌های کنیز ، غلام ، بچه ، بزرگ و کوچک گوش فرا می‌دادند.

خادمی برگزاری گفتمان دینی وحدت اسلامی در مدارس، دانشگاه و مساجد شاخص ، برگزاری جشن‌های مردمی در مناطق مختلف شهری و روستایی و برپایی جشن محوری میلاد رسول اکرم (ص) از جمله برنامه‌های هفته وحدت در استان برشمرد.

انتهای پیام / ب 

برپایی همایش وحدت علمای شیعه و سنی درخراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.