ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان کارگاه تولید ضد يخ های تقلبی و غير مجازخودرو ها شناسایی و 600 ليتر ضد يخ تقلبی در محل کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "حسن ياردوستي"فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان   با اعلام اين خبر  اظهار داشت:در پي انهدام کارگاه تقلبي و کشف 5000 هزار ليتر ضد يخ تقلبي از فردي که اين کارگاه را داير کرده بود  در تحقيات صورت گرفته دومين کارگاه تولید ضد یخ تقلی با اعترافات متهم شناسايي شد.

وي افزود: پس از شناسایی کارگاه ماموران با  اخذ دستور از مقام قضايي همراه کارشناس اداره صنعت و معدن و نماينده اداره بهداشت و کارشناس امور اصناف از محل بازديد به عمل آوردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در این عملیات مقدار 600 ليتر ضد يخ که به صورت غير مجاز و غير اصولي تهیه شده بودند به همراه 2 هزار و 500 عدد قوطي خالي آماده بسته بندي ، 5 هزار  برگ ليبل ،دستگاه هاي مربوط به پلمپ ، پمپ هوا ،پمپ کف کش ، دستگاه همزن ،دستگاه تزريق ، دستگاه وکيوم ، مشعل هوا ، زودپز، 35 کيلو مواد اوليه و8 عدد مهرجعلي کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با بیان اینکه  متهمان در اين منزل اقدام به توليد ضد يخ تقلبی با مارک ها و برند هاي معتبر کرده و آنها در بازار به قيمت هاي مختلف عرضه کردند اظهار داشت: در اين رابطه یک نفر  که در حال بسته بندي ضد يخ هاي تقلبي بود ،دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در پايان خاطر نشان کرد :اين دومين کارگاه غير مجاز است که به دستور مقام قضايي پلمپ می شود و پليس اصفهان ضد يخ هاي تقلبي و غير مجاز را نیز از سطح بازار جمع آوري و ضمن معدوم کردن آنان پرونده را به همراه متهمان جهت صدور کيفر خواست به مراجع قضايي ارسال کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار