مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال دختران کشور، از لحظاتی پیش به میزبانی کرمان آغاز شد.

مرتضی ایرانمنش، رییس هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال کشور، در بخش دختران 29 آبان جاری تا 3 آذرماه به میزبانی کرمان در باشگاه تنیس اقبال برگزار می شود.

وی مراسم افتتاحیه این رویداد بزرگ ورزشی که به مناسبت یادمان 6500 شهید استان کرمان و چهلمین فجر پیروزی انقلاب برگزار می شود را روز چهارشنبه، 30 آبان جاری ساعت 18 در سالن تجلی اعلام و از علاقه مندان برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

ایرانمنش با اشاره به اینکه قرعه کشی رقابت ها در بخش دختران ساعت 18 روز دوشنبه 28 آبان جاری در محل باشگاه تنیس اقبال انجام شد، افزود: مسابقات در بخش انفرادی به صورت 2 ست از 3 ست خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر این اساس، 53 تنیسور رده های سنی زیر 12 و 14 سال ( 24 تا زیر 14 سال و 29 تا زیر 12 سال) از 17 استان کشور از امروز به مدت 5 روز با هم به رقابت می پردازند.

وی یادآور شد: شکیبا پورتقی مدیریت مسابقات و امین مهدویان، داور نشان سفید کشور سرداوری رقابت ها را عهده دار است.

مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال کشور، در بخش پسران نیز، 5 تا 9 آذر ماه به میزبانی کرمان برگزار می شوند.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان زیر 12 و 14 سال کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.