مسئول برگزاری نمایشگاه کالای ایرانی از تولیدات وطنی ۱۷ استان در نمایشگاه اراک خبرداد.

ارائه تولیدات وطنی ۱۷ استان در نمایشگاه اراک محمدی مسئول برگزاری نمایشگاه "کالای ایرانی، تولیدات ملی" در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از تولیدات وطنی ۱۷ استان در نمایشگاه اراک خبرداد.

محمدی افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از ۱۷ استان کشور شرکت کردند و محصولات خود را در قالب لوازم خانگی، صنایع چوب و مبل، مواد غذایی، فرش و تابلو فرش و لوستر در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان داخلی ۷۰ غرفه در این نمایشگاه محصولات خود را ارائه می‌کنند و علاقمندان تا دوم آذرماه فرصت دارند از این نمایشگاه دیدن کند.

مسئول برگزاری نمایشگاه "کالای ایرانی، تولیدات ملی" ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی و ایجاد فضایی برای رونق در کسب و کار تولیدکنندگان داخلی از مهمترین اهداف این نمایشگاه است و امیدواریم این نمایشگاه مورد استقبال مردم قرار گیرد.

نمایشگاه نمایشگاه "کالای ایرانی، تولیدات ملی"  دیروز آغاز به کارکرد وتا دوم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی غرب کشور واقع در میدان امام خمینی (سه راه خمین) شهر اراک همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/ج

نمایشگاه "کالای ایرانی، تولیدات ملی" در اراک فرصتی برای رونق تولیدات وطنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.