سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از بازی تیمم در ۹۰ دقیقه بازی ناراحت نیستم و از تمامی بازیکنان تیم پیکان بابت بازی خوبشان تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجيد جلالی سرمربی تيم فوتبال پيكان تهران در نشست خبری پس از باخت تيمش مقابل تيم فوتبال پرسپوليس اظهار كرد: از بازی تيمم در 90 دقيقه بازی ناراحت نيستم و از تمامی بازيكنان تيم پيكان بابت بازی خوبشان تشكر می كنم. داور هم در اين ديدار خيلی قضاوت خوبی داشت اما به نظرم فقط در يك صحنه اشتباه كرد كه همان روی نتيجه ديدار تاثير گذاشت و در صحنه ای كه خطايی رخ نداد برای پرسپوليس خطا گرفت و همان توپ گل شد و در گل دوم هم دروازه بانمان اشتباه كرد.

او درباره شوتی كه محمد قاضی زد گفت: بچه ها به من گفتند توپ گل شده است اما من چيزی متوجه نشدم، ما برای برد بازی كرديم اما بعضی وقت ها آن طور كه بخواهيد نمی شود. در خصوص گل دوم پرسپوليس هم بايد بگويم هر گلی در فوتبال حاصل يك اشتباه است و وحيد شيخ ويسی در اين فصل دروازه بانی‌ خيلی خوبی را برای ما انجام داده است، اما حيف شد كه بازی را نبرديم چون اگر پيروز می شديم به رتبه ی چهارم جدول صعود می كرديم و بابت اين باخت واقعا ناراحت هستم.

سرمربی تيم فوتبال پيكان درباره تركيب تيم پرسپوليس در اين ديدار گفت: همه می گفتند كه پرسپوليس با تركيب جوانانش وارد ميدان می شود اما تمامی بازيكنانی که امروز برای پرسپوليس به ميدان رفتند در فينال ليگ قهرمانان آسيا هم برای اين تيم بازی كرده اند به جز دروازه بانشان، عاليشاه و نعمتی هك اگر مصدوم و محروم نبودند در فينال آسيا برای پرسپوليس بازی می كردند. اگر می گفتند پرسپوليس 5-6 روز تمرين نكرده است، من اين حرف را قبول می كردم يا اگر می گفتند به خاطر از دست دادن قهرمانی آسيا افت انگيزش‍ی دارد قبول داشتم ولی اينكه می گويند پرسپوليس بازيكن ندارد برای من سوال بزرگی است.

امروز ما چهار بازيكن خود را به دليل حضور در تيم ملی اميد در اختيار نداشتيم و مهدی شيری هم به دليل محروميت نمی توانست برای ما بازی كند. اگر به يار باشد تيم ما کمتر از پرسپوليس بازيكن داشت.


بيشتر بخوانيد:

گرشاسبی: با دست خالی نتیجه گرفتیم/ به برنامه سازمان لیگ احترام گذاشتیم 

نامزدهای نهایی توپ طلای آسیا اعلام شدند/ حذف نام بیرانوند از جمع برترین‌ها

پرسپولیس ۲ - پیکان یک /برانکو از هیچی، ۳ امتیاز ساخت +فیلم


انتهای پيام/

اظهارات سرمربی تيم پيكان پس از شکست مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار