مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما بعد از تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا در حالی که تعدادی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم مقابل پیکان قرار گرفتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حميدرضا گرشاسبی مديرعامل تيم فوتبال پرسپوليس پس از برتری تيمش مقابل تيم فوتبال پيكان اظهار كرد: تيم ما بعد از تورنمنت سنگين ليگ قهرمانان آسيا در حالی كه تعدادی ازبازيكنان را در اختيار نداشتيم قرار بود بازی در شرايط بهتری برگزار شود اما به برنامه ی سازمان ليگ احترام گذاشتيم و به هر شكلی كه بود اين مسابقه را انجام داديم.

او افزود: 3-4 بازيكن ما در سفر بودند و وقتی كه رسيدند اصلا وقت نداشتند كه يك جلسه تمرين كنند و ما خداراشكر می كنيم كه با تمامی مشكلات و نيمكت ذخيره خالی نتيجه گرفتیم. برانكو ايوانكوويچ در مرخصی به سر می برد كه ما به او زنگ زديم و گفتيم برای اين بازی سريعا خودت را برسان و با توجه به اينكه خيلی ناراحت بود اما به قانون احترام گذاشت و به موقع خودش را برای اين ديدار به تهران رساند.

گرشاسبی در خصوص انتخاب نشدن عليرضا بيرانوند به عنوان يكی از گزينه های كسب توپ طلا بهترين بازيكن سال 2018 آسيا گفت: حق بيرانوند است كه بهترين بازيكن آسيا شود.


بيشتر بخوانيد:پرسپولیس ۲ - پیکان یک /برانکو از هیچی، ۳ امتیاز ساخت +فیلم

تیم‌های لیگ یکی نقره داغ شدند

بلیت‌ دیدار پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه عرضه می‌شود


انتهای پيام/

اظهارات مدير عامل پرسپوليس در پايان بازی برابر پيكان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
دست خالی نبودین دیگه وحید جان شیخ ویسی بود دیگه.
آخرین اخبار