لطفی نیاسر گفت:با استفاده از این الگو در سال جاری شاهد برگزاری جشن‌های مردمی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور خواهیم بود.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوانازقم،حجت‌الاسلام و المسلمین محمد لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان قم ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان قم در سالن جلسات صدا و سیمای استان قم با اشاره به ویژگی‌های دهه بصیرت گفت: امسال جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر در دهه بصیرت برگزار می‌شود، چون دهه فجر در سال جاری همزمان با ایام فاطمیه است.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم اضافه کرد: در صدا و سیما به دنبال نگه داشتن حافظه‌های تاریخی هستیم تا ایامی همچون 9 دی به فراموشی سپرده نشود چرا که مردم در این روز به صحنه آمدند و فتنه 88 را شکست دادند.

وی ادامه داد: استان قم یکی از بهترین استان ها در زمینه همکاری نهادهای مختلف برای بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی است. برگزاری جشن‌های سروستان در قم حاصل این همکاری بود و با استفاده از این الگو در سال جاری شاهد برگزاری جشن‌های مردمی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور خواهیم بود.

لطفی نیاسر پوشش برنامه‌های بصیرتی را سیاست صدا و سیمای قم دانست و یادآورشد: اطلاع رسانی در خصوص این برنامه‌ها نباید تنها منحصر به شهر قم باشد و باید بخش‌های قم هم در این خصوص مدنظر قرار گرفته شود.

انتهای پیام/ح

سیاست صدا و سیمای قم پوشش برنامه‌های بصیرتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار