رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان فارس از برگزاری زنجیره انسانی نه به اعتیاد در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ لیلا نور افشان رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان فارس در مراسم زنجیره انسانی نه به اعتیاد ، گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر که از ۲۸ تا ۲۲ آبان ماه امسال است دانش آموزان با در دست گرفتن تراکت‌هایی در زمینه آسیب‌های اجتماعی به اعتیاد نه می‌گویند.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاهی از آثار دانش آموزان در زمینه عکس ثابت، دائمی و نقاشی، اجرای برنامه ورزشی، برپایی مسابقات مختلف با عنوان نه به اعتیاد بگو، مشاوره رایگان در فرهنگ سرا‌ها و خانه‌های محله، ایجاد کارگاه‌های آموزشی در زمینه مهارت‌های زندگی و خود مراقبتی برای دانش آموزان در گروه‌های سنی مختلف متوسط دوره اول و دوم از برنامه‌های هفته مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر است.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان فارس تصریح کرد: مشاوره رایگان، پخش فیلم، طراحی یکسری بازی به صورت گروهی و مشارکتی از خدماتی است که در هفته مبارزه با مواد مخدر برای دانش آموزان مدارس ارائه می‌شود.

همچنین نجفی مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: امسال برنامه تشکیل زنجیره انسانی نه به اعتیاد به صورت نمادین بوسیله دانش اموزان ناحیه یک شیراز برگزار شد که این برنامه در سطح استان و در تمام رده‌های سنی با حضور بیش از ۶۰۰ هزار دانش آموز برگزار می‌شود.

انتهای پیام /چ

برگزاری زنجیره انسانی نه به اعتیاد در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار