جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان از برگزاری همایش ملی سرداران شهید و 1400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان ضمن اشاره به خدمات  بسیج در چهار دهه گذشته انقلاب  در راستای اهداف نظام و حرکت در مسیر خط انقلاب و ولایت افزود : بحث جذب ، بکار گیری و سازمان دهی مردم یکی از ماموریت های اصلی بسیج است  که در همین راستا نزدیک به 20 گروه قشری در بسیج سازماد دهی شده است که وظیفه  آنها هماهنگی، پشتیبانی و کمک به دستگاه های دولتی و نهاد های دیگر است .

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی بسیج داری برنامه های متعددی است ادامه داد : در هفته بسیج مهمترین اهدافی که در حال اجرا است گشت محله محور است که در راستای برقراری امنیت پایدار و کمک به نیروی انتظامی برای جلوگیری از سرقت های خرد انجام خواهد شد.

این فرمانده ارشد  اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم جهت محرومیت زدایی را از دیگر برنامه های بسیج در هفته بسیج دانست .

مجتبی فدا ادامه داد : مهمترین برنامه محوری سپاه استان که در هفته بسیج برگزار خواهد شد برگزاری اجلاس ملی سرداران و 1400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان خواهد بود.

وی افزود : یادواره شهدای ترور  و شهدای بخش میمه و شهید محمد طه اقدامی در این هفته بسیج برگزار خواهد شد .

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان تصریح کرد : این همایش از روز 5 شنبه یکم آذر ماه به مدت یک هفته با حضور مقامات کشوری و لشکری  آغاز به کار خواهد کرد که در این همایش هفت روزه 15 برنامه مختلف در شهرستان فلاورجان برگزار خواهد شد .

فدا ادامه داد :مراسم افتتاحیه این همایش روز 5 شنبه یکم آذر ماه ساعت 8 صبح در مجموعه فرهنگی شهدای خط شکن فلاورجان برگزار خواهد شد .

وی افزود : در این همایش ،  رزمایش نمادین جبهه فیاضیه ، عملیات ثامن الائمه (ع) از یکم تا سوم آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.