عملیات ساخت واحد فرآوری محصولات باغی با اعتبار اولیه ۱۵۰ میلیارد ریال با حضور سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مدیر جهاد کشاورزی اشنویه روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح اظهار داشت: اعتبار اولیه این واحد فرآوری ۱۵۰ میلیارد ریال بوده که توسط دولت و از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

سیدانور حسینی با بیان اینکه مابقی اعتبارات، طی سال‌های آینده و در زمان خرید ماشین آلات تامین می‌شود، افزود: برای اتمام این پروژه ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی محصولات تولیدی این پروژه را کنسانتره و آبمیوه عنوان کرد و افزود: این طرح دارای ظرفیت تولید سالانه ۱۴ هزار تن آبمیوه طبیعی غیرمرکبات و ۲ هزار و ۵۰۰ تن کمپوت میوه را دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اشنویه به وجود ۳۴ هزار هکتار اراضی زراعی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۰ هزار هکتار از این اراضی آبی و ۱۱ هزار هکتار به صورت دیم است.

حسینی اضافه کرد: با احداث این طرح کشاورزان و باغداران این شهرستان از نعمت صنایع تبدیلی و صنایع وابسته به همراه سردخانه بهره‌مند خواهند شد.

شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور‌های عراق و ترکیه واقع شده است.

سیدعلیرضا آوایی امروز دوشنبه در سفر کاروان تدبیر و امید به آذربایجان غربی به عنوان نماینده رییس جمهوری به این شهرستان سفر کرده است.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید امروز میهمان مردم آذربایجان غربی است؛ در این سفر یکروزه، ۱۰ طرح بزرگ در حوزه‌های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه ۹ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریالی افتتاح و ۲ طرح در بخش‌های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش ۴۸۶ میلیارد ریالی کلنگ زنی می‌شود.

 

انتهای پیام/ی

 

وزیر دادگستری در اشنویه

برچسب ها: کشاورزی ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.