مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره ملی عکس آیات ۳۰ آبان در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس آیات در ۳۰ آبان برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره معرفی و از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شعار جشنواره ملی عکس آیات، قرآن معنای زندگی انتخاب شده است، افزود: بر اساس همین نگاه و رویکرد از مدت‌ها پیش فراخوان جشنواره به سراسر کشور ارسال و کار‌های اجرایی آن آغاز شد.

علیزاده اهداف مهم برپایی این جشنواره را تولید آثار فاخر و ارزشمند در حوزه قرآن و عترت؛ ارتقای فرهنگ قرآن و عترت، زمینه‌سازی برای گسترش آموزه‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی و شناسایی استعداد‌های هنرمندان جوان و معرفی آن‌ها در سطح ملی است.

وی با بیان اینکه پس از پایان مهلت ارسال آثار در مجموع ۲۳۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید، بیان داشت: پس از بررسی آثار از سوی هیئت داوران ۹۹ اثر به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کردند.

علیزاده گفت: تعداد ۱۵ اثر از هنرمندان شاخص کشوری به جشنواره ارسال شده است که در بخش جنبی به نمایش گذاشته می‌شود.

مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس آیات به میزبانی کرمان ۳۰ آبان و از ساعت ۹ صبح در سالن اتاق بازرگانی و با حضور جمعی از شخصیت‌های ملی و استانی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی

مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس آیات به میزبانی کرمان

برچسب ها: قرآن ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار