مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث» به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام علی رمضانی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: با توجه به اهمیت مطالعه و لزوم ترویج آن در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان، مسابقه کتابخوانی «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث» به مناسبت هفته کتاب در قزوین برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رمضانی افزود: این مسابقه ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان است.

وی اضافه کرد: اعضای کانون‌ها می‌توانند با تهیه کتاب و سوالات آن از طریق کانال دبیرخانه کانون‌های مساجد قزوین، در مسابقه شرکت کنند.

وی عنوان کرد: شرکت کنندگان تا چهارم آذر ماه مصادف با میلاد پیامبر گرامی اسلام فرصت دارند تا پاسخ‌های صحیح را به صورت یک شماره ۱۰ رقمی (از چپ به راست) همراه با نام شهرستان به شماره ۱۰۰۰۸۹۴۰۲۸۱ پیامک کنند.

به گفته مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، به پنج نفر برتر این مسابقه کارت هدیه ۲ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: کتاب «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث» تألیف سید حسین سجادی بافقی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است که درآن به موضوعاتی مانند اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده در اسلام، خلقت انسان، ابعاد وجودی و مراحل رشد وی، کودک هدیه الهی و حقوق کودکان پرداخته شده است.

انتهای پیام/

مسابقه کتابخوانی «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار