بسیج دانشجویی دانشگاه تهران اقدام دانشگاه الزهرا را در انتشار فیلم تقطیع‌ شده جلسه‌ای خصوصی محکوم کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران درباره اقدام نادرست دانشگاه الزهرا بیانیه‌ای صادر کردبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار فیلم تقطیع شده جلسه خصوصی بسیج دانشگاه تهران با نمایندگان حقوقی دانشگاه الزهرا و وکیل پرونده اهالی، این تشکل امشب، فیلم کامل جلسه را در حسینیه اباعبدالله #ده_ونک نمایش خواهد داد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با توجه به مسائل پیش آمده پیرامون زمین‌های اطراف دانشگاه الزهرا در محله ده ونک تهران؛ روز شنبه 26 آبان 97 بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مناظره‌ای خصوصی میان نمایندگان حقوقی دانشگاه الزهرا (س) و وکیل پیگیر پرونده اهالی منطقه ده ونک، با حضور جمع محدودی از دانشجویان بسیجی برگزار نمود. در ابتدای جلسه یکی از همراهان تیم حقوقی دانشگاه الزهرا، درخواست کرد فیلم جلسه توسط ایشان ضبط شود که این پیشنهاد با موافقت مسئولین جلسه همراه شد. در انتها نیز یک نسخه از فیلم در اختیار بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و یک نسخه در اختیار نمایندگان دانشگاه الزهرا (س) قرار گرفت.

با کمال تأسف، دیروز فیلم جلسه به‌صورت تقطیع شده در صفحه مجازی یکی از طنزپردازان قرار گرفت. به‌نظر می‌رسد با توجه به عدم ارتباط بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با فرد مذکور، قاعدتا این فیلم از مجرای نمایندگان دانشگاه الزهرا (س) به ایشان رسیده است. بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن محکوم کردن این بی‌اخلاقی، خواستار ارائه توضیحات کامل از سوی دانشگاه الزهرا(س) است. اقدام به انتشار تقطیع‌یافته فیلم جلسه، این موضوع را در اذهان متبادر می‌کند که اقدامات و ادعاهای دانشگاه الزهرا تا پیش از این نیز براساس همین منطق بوده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، جهت تنویر افکار عمومی، امروز دوشنبه 28 آبان 97، بعد از نماز مغرب و عشا اقدام به نمایش فیلم کامل جلسه در حسینیه اباعبدالله ده ونک خواهد کرد. لذا از تمامی رسانه‌های حقیقت‌طلب دعوت به‌عمل می‌آید تا در این جلسه حضور یابند.
والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

موضع گیری بسیج دانشگاه تهران نسبت به دانشگاه الزهرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار