مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از توقیف 30 هزار لیتر سوخت یارانه ای قاچاق در زنجان خبر داد گفت:کشف محموله‌های سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش یافته است.

توقیف 30 هزار لیتر سوخت یارانه ای قاچاق در زنجان/افزایش 60 در صدی کشف محموله‌های سوخت در زنجانمرتضی ممیزی  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛با بیان اینکه یکی از محموله‌های قاچاقی که بیشترین کشف را در استان زنجان دارد مربوط به سوخت است گفت:در همین راستا ماموران در حین کنترل خودرو‌های عبوری در شهرستان زنجان  به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک و خودرو را جهت بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه پس از توقف خودرو و استعلام از سوابق آن مشخص شد این کامیون حاوی  سوخت قاچاق  به مقصد تهران است  خاطرنشان کرد:ماموران در بازرسی انجام شده از این کامیون، موفق شدند 30 هزارلیتر سوخت قاچاق از نوع نفتگاز کشف و ضبط کنند.
ممیزی ارزش ریالی این محموله را  900 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد :در همین راستا یک نفر دستگیر و  به شعبه ویژه تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی شد.

وی در ادامه گفت : شعبه رسیدگی کننده بنا بر اظهارات متناقض متهم و بدلیل عدم ارائه مدارک معتبر از سوی وی ، قاچاق بودن محموله محرز  دانست  و قاچاقچی سوخت را به میزان 9 میلیونو 16 هزار ریال  جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد . 

وی با اشاره به اینکه در هفته های اخیر 76هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف و ضبط شده است  تصریح کرد: کشف محموله‌های سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ن

 

کشف سوخت قاچاق در استان زنجان

 
برچسب ها: تعزیرات ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.