قیمت گوشت قرمز از زمان کشتار تا عرضه در بازار چهارمحال و بختیاری ارزیابی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه تنظیم بازار گفت: علت گرانی گوشت قرمز در بازار این استان بررسی و نتیجه به این ستاد اعلام شود تا با عوامل برخورد قانونی شود.

وی تأکید کرد: اعضای این کارگروه تا هفته آینده قیمت گوشت قرمز از زمان کشتار تا عرضه در بازار را ارزیابی و گزارش آن را ارائه کنند.

نصیری افزود: همچنین نظارت‌ها در چرخه عرضه گوشت قرمز با نرخ دولتی از زمان اختصاص به عاملان فروش تا هنگام رسیدن به مصرف کنندگان تشدید شود.

وی ادامه داد: در صورت وجود تخلف درخصوص دریافت گوشت با قیمت دولتی و فروش آن به قیمت آزاد، با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

نصیری اضافه کرد: کارخانه‌های تولید خوراک دام آبزیان چهارمحال و بختیاری پس از تأمین نیاز‌های استان می‌توانند مازاد تولیدات خود را به خارج از کشور صادر کنند.

سید نعیم امامی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم گفت: تأمین کالا در این استان با مشکل مواجه نیست و در شرایط کنونی تمامی اقلام اساسی مردم در انبار‌ها موجود است.

وی تصریح کرد: به منظور کنترل قیمت کالا‌ها و جلوگیری از گران فروشی در بازار چهارمحال و بختیاری، بازرسی‌های مستمر از واحد‌های صنفی صورت می‌گیرد.

امامی افزود: تأمین میوه مورد نیاز بازار در اولویت مسئولان چهارمحال و بختیاری نیست، اما تأمین مواد پروتئینی از مهمترین اولویت‌ها در استان است.

وی تأکید کرد: به تازگی ۹ هزار و ۱۱۶ حلقه انواع لاستیک خودرو به استان اختصاص یافت که هنگام تحویل لاستیک‌های دولتی به متقاضیان واجد شرایط، باید لاستیک‌های کهنه باز و تعویض شود.

امامی یادآور شد: هیچ گونه افزایش قیمت لاستیک به خصوص در خودرو‌های سواری وجود ندارد.

انتهای پیام/خ

با عوامل گران فروشی گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار