سرپرست فرمانداری شادگان از اجرای بیش از یکصد عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید حاجیان، سرپرست فرمانداری شادگان در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج با اشاره برگزاری همایش بزرگ «بسیجیان» این شهرستان در 5 آذر به مناسبت سالروز بسیج مستضعفین گفت: در بزرگداشت هفته بسیج یکصد و 20 عنوان برنامه در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اجرا خواهد شد.

وی به نقش مهم و حیاتی فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اشاره و اظهار کرد: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در ميان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است و همه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید در جهت گسترش تفکر بسیجی با تعامل هرچه بهتر تلاش کنند.

حاجیان با اشاره به ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان در 5 آذر در شادگان برگزار می شود.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه ضمن تاکید بر برگزاری با شکوه برنامه های هفته بسیج، بیان داشت: مسئولان ادارات و دستگاه های اجرائی علاوه بر برنامه ریزی مناسب در جهت هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن برنامه های هفته بسیج در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان حضوری پررنگ در برنامه‌های اجرایی این هفته داشته باشند.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان شادگان، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، نصب بنر و پلاکارد، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و امام جمعه، اعزام سخنران در مدارس، برگزاری نشست های بصیرتی، کلنگ زنی طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی، نواختن زنگ بسیج در مدارس، اعزام مسئولان ادارات برای میز خدمت به دهستان ها و غیره در سطح شهرها و روستاهای تابعه این شهرستان را از برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

گفتنی است؛ هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز می شود و تا 6 آذرماه جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

برگزاری برنامه های متنوع در هفته بسیج

برچسب ها: بسیج ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.