کارشناس خانه موسیقی حوزه هنری استان اصفهان گفت : کامبیز روشن روان از پیشکسوتان موسیقی فیلم با دعوت حوزه هنری اصفهان برای حضور در برنامه «بررسی سیر تحول موسیقی فیلم» به اصفهان می آید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، مهرشاد متین فر کارشناس خانه موسیقی حوزه هنری استان اصفهان اظهار کرد : نخستین برنامه از سلسله نشست های موسیقی فیلم با حضور استاد کامبیز روشن روان پیشکسوت آهنگسازی فیلم در ایران دوشنبه این هفته برگزار می شود.

وی از برگزاری ویژه برنامه موسیقی فیلم در اصفهان خبر داد و گفت : این برنامه دوشنبه آخر هر ماه در سالن سعدی حوزه هنری اصفهان واقع در خیابان استانداری برپا می شود، در نخستین برنامه از سلسله نشست های موسیقی فیلم که با حضور کامبیز روشن روان برگزار خواهد شد، این هنرمند به بیان تاریخچه تحول موسیقی فیلم در غرب می پردازد.

کارشناس خانه موسیقی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان همیشه در موسیقی پیش رو بوده اما در موسیقی فیلم کم فروغ ظاهر شده است و جای این بخش از موسیقی در اصفهان خالی است ، تصریح کرد: این نشست ها با این هدف برگزار می شود که جوانان را در معرض موسیقی فیلم قراردهد تا با پیشکسوتان این عرصه در کشور آشنا شوند و فضای خوبی برای موسیقی فیلم در این شهر شکل گیرد.

متین فر ادامه داد : امیدواریم با همت خانه موسیقی حوزه هنری استان اصفهان با برگزاری این نشست ها برای شکل گیری پایگاه تخصصی موسیقی فیلم زمینه سازی شود تا بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد تخصصی شدن موسیقی فیلم در اصفهان باشیم.

وی تصریح کرد: در برنامه های بعدی نیز در نظر داریم از استاد مجید انتظامی و استاد همایون فر و... دعوت کنیم تا در این برنامه ها حضور یابند و به سخنرانی در خصوص موسیقی فیلم بپردازند.

گفتنی است، برنامه بررسی سیر تحول موسیقی فیلم از ساعت 17 الی 19 روز دوشنبه 28 آبان ماه در سالن سعدی حوزه هنری استان اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/م

کامبیز روشن روان با دعوت حوزه هنری اصفهان به این شهر می آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار