مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین عنوان کرد: هنرمندان بسیجی قزوین از مشکلات متعددی رنج می‌برند که مقابله با این موانع و کمبودها می‌تواند بهبود زندگی هنرمندان را به همراه داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد امیری‌مقدم، با بیان اینکه کاهش دغدغه هنرمندان در عرصه‌های گوناگون اعم از داستان‌نویسی، موسیقی، فیلم، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، تئاتر و خبرنگاری، بهبود برنامه‌های مورد نیاز جامعه را موجب می‌شود، افزود: دستیابی اقشار مردمی به توسعه فرهنگی و هنری و ارتقای کیفی روزافزون این امور در استان قزوین نیازمند توجه مسئولان برای رفع مشکلات هنرمندان است.

این مسئول ادامه داد: اندیشکده مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین با پیگیری نیازهای نیروهای توانمند و روبه رشد در امور هنری و تلاش برای کاهش دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی آن‌ها، با هدف ایجاد فضایی امن و آرام در حوزه فرهنگ و هنر، برنامه‌ریزی و اقدام می‌کند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین تصریح کرد: اندیشکده مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین می‌تواند با ایجاد همگرایی در روابط بین هنرمندان، زمینه حضور هرچه فعال‌تر آن‌ها را در اقدامات مورد نیاز جامعه فراهم کرده و در راستای بهبود زیرساخت‌های فکری مردم گام بردارد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.