طالقانی: درباره نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صحبتی نمی‌کنم/ استقلال خوزستان وضعیت خوبی ندارد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:استقلال خوزستان وضعیت خوبی ندارد و هیئت مدیره باید تصمیمات لازم را بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، دیروز ( شنبه ) در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و پس از اتمام این جلسه، اعضای هیئت رئیسه با رسانه ها گفت و گو نکردند اما شنیده ها حاکی از آن است که راهکارهای ماندن اعضای بازنشسته هیئت رئیسه در فدراسیون بررسی شد و برای پیگیری این موضوع گفتگو کردیم با عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و او در این باره بیان کرد: تمامی این سوالات در خصوص نشست هیئت رئیسه را از براتی ( رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال ) بپرسید و تا به طور کامل در جریان این موضوع قرار بگیرید.

او افزود: مسئول این کار براتی است و من درباره جلسه صحبتی نمی کنم. درباره حضور من در هیئت رئیسه هم بهتر است از رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال  سوال کنید.

طالقانی که رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان است، در مورد وضعیت استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان وضعیت خوبی ندارد و هیئت مدیره باید تصمیمات لازم را بگیرد. با مسئولان استقلال صحبت کردم تا حد امکان از مربیان بومی استفاده کنند. درباره بازگشت پورموسوی به استقلال خوزستان هم اطلاعی ندارم و باید هیئت مدیره این باشگاه تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

گفتنی است، استقلال خوزستان با هدایت داریوش یزدی در لیگ برتر فوتبال ایران با کسب 10 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و باید در چارچوب هفته سیزدهم لیگ به مصاف استقلال تهران می رود.


بیشتر بخوانید:

سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به کدام تیم‌های ایرانی می‌رسد؟

سهیل مهدی: AFC به دنبال حل مشکل میزبانی ایران مقابل تیم‌های عربستانی نیست

حسینی: پرسپولیس می‌تواند تایید AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به بدست آورد


انتهای پیام/

اظهارات طالقانی درباره وضعیت استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار