رئیس‌جمهور آمریکا گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز درباره تردید او نسبت به وفادرای معاونش (مایک پنس) را داستانی «جعلی» خواند.

ترامپ این بار بخاطر معاونش رسانه‌ها را جعلی خواندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز درباره تردید او نسبت به وفادرای معاونش، مایک پنس، را داستانی جعلی خواند.

رئیس جمهور آمریکا در حالی که در جمع خبرنگاران در کاخ سفید قبل از سفر به کالیفرنیا صحبت می‌کرد، معاون خود را صد در صد وفادار و فردی فوق‌العاده نامید.

ترامپ گفت: نه من اصلا وفاداری او را زیر سوال نبردم. او صد در صد وفادار است. این یک داستان ساختگی بود. یک داستان جعلی معمول نیویورک تایمز.

او در ادامه درباره مایک پنس افزود: او یک سرباز است، نمی‌توانم خوشحال‌تر از این باشم. ترامپ همچنین در پیامی که اواخر صبح شنبه در صفحه توئیتر خود منتشر کرد نیویورک تایمز را متهم به ساخت منابع جعلی کرد. در پیام توئیتری ترامپ آمده است: تصور نمی‌کنم هیچ رئیس جمهوری روابط بهتر و نزدیکتری با معاونش نسبت به ما دو نفر داشته باشد. فقط اخبارهای جعلی بیشتر، دشمن مردم!

یکی از گزارشگران روزنامه نیویورک تایمز که موضوع تردید ترامپ نسبت به وفادرای معاونش را مطرح کرده بود، یادآور شد که این روزنامه با اعضای پرسنل مطبوعاتی کاخ سفید ارتباط داشته و ترامپ لازم است با آنها صحبت کند که چرا حرف‌های او (درباره وفاداری پنس) را در این باره در اختیار ما قرار نداده‌اند. مایک پنس در واکنش به این گزارش‌ها مدعی شد که او و ترامپ روابط بسیار نزدیک و قوی با هم دارند. 

روز جمعه روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد ترامپ از برخی دستیاران کاخ سفید در جلسات خصوصی درباره مایک پنس بارها سوال پرسیده است. رئیس جمهور آمریکا بارها درباره وفاداری معاونش سوالاتی را مطرح کرده و این موضوع به نوعی باعث هشدار به دستیاران کاخ سفید درباره تردیدهای رئیس جمهور نسبت به معاونش شد. با این حال ترامپ روز شنبه در واکنش به این موضوع گفت: می‌گویم که این مسئله درست نیست.

به نوشته نیویورک تایمز تعدادی از مشاوران ترامپ گفته‌اند که او (ترامپ) نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل را به عنوان جایگزین احتمالی برای مایک پنس در نظر گرفته است.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار