فرماندار کرمانشاه با اشاره به آسیب ۳۳۸۰ واحد مسکونی تعمیری در شهرستان کرمانشاه در جریان زلزله سال گذشته گفت : بیش از ۲۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و بلاعوض در اختیار مردم برای بازسازی خانه‌ها قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، رنجبر فرماندار کرمانشاه از مقاوم‌سازی خوب خانه‌های روستایی طی یکسال اخیر خبر داد و گفت : از سال 84 تا کنون 7451 مورد خانه روستایی از مجموع 36 هزار واحد مسکونی روستایی شهرستان مقاوم‌سازی شد که این عدد طی یکسال اخیر 2323 واحد و عمدتا در بخش‌های کوزران و ماهیدشت بود.

وی گفت : این 2323 واحد مسکونی برای انعقاد قرارداد به بانک معرفی شدند و از این تعداد تا کنون عملیات شناژ و کرسی‌چینی 1566 منزل به اتمام رسیده و 750 واحد نیز تا مرحله ساخت سقف پیش رفته است.

به گفته این مسئول، بیش از 31 میلیارد تومان تسهیلات نیز در اختیار این واحدها قرار گرفته است.

رنجبر از عملکرد خوب شهرستان کرمانشاه در جریان ارائه خدمات به زوار اربعین هم یاد کرد و افزود: در این ایام برای بیش از پنج هزار نفر ارائه خدمات اسکان داشتیم که این امر نشان می‌دهد شهرستان کرمانشاه در شرایط خاص و اضطراری امکان اسکان و ارائه خدمات به پنج تا شش هزار نفر را دارد.

وی در پایان از دستگاه‌ها خواست هرچه زودتر نسبت به مبادله موافقت‌نامه پروژه‌های عمرانی خود اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/د

7451 مورد خانه روستایی از مجموع 36 هزار واحد مسکونی روستایی شهرستان مقاوم‌سازی شد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.