تصاویر موجود در محل سخنرانی حناچی نشان می دهد سخنرانی جنجالی اخیر او بر خلاف ادعای روابط عمومی شهرداری در نشست نامزدهای تصدی شهرداری تهران ایراد شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آنکه در روز 22 آبان اعضای شورای شهر تهران پیروز حناچی را به عنوان شهردار تهران برگزیدند، یکی از خبرگزاریهای داخلی کشورمان، فیلمی منتشر کرد که حناچی در آن با ذکر مثالی تاکید بر استفاده از مدیران خارجی می کند.

اگرچه حناچی هنوز معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران است و هنوز حکم او به عنوان شهردار صادر نشده است، اما معاونت روابط عمومی شهرداری تهران طی اطلاعیه‌ای در واکنش به این تصاویر اعلام می کند که این فیلم در حاشیه انتخابات دانشکده فنی دانشگاه تهران و در زمان معاونت معماری و شهرسازی وی ضبط شده و حناچی در آن بر انتقال دانش و تجربیات کارشناسان خارجی به کشور پرداخته است.

حناچی در این فیلم در بخشی از سخنان خود می گوید: ما برای تیم ملی مربی خارجی می‌گیریم، و مگر شهرداری از تیم ملی کمتر است، لذا ما باید قبول کنیم که خیلی از تجربیات را نداریم و نیازمند آن‌ها هستیم.

این در حالی است که گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، و تصاویر موجود نشان می دهد که این سخنان روز شنبه 19 آبان در دانشکده فنی دانشگاه تهران و در جریان نشست پرسش و پاسخ از نامزدهای شهرداری تهران ایراد شده بود.

در این نشست که از 5 نامرد شهرداری تهران دعوت شده بود، تنها دو نامزد حضور یافتند که حناچی سخنرانی کرد و کشت پور هم ضمن سخنرانی به چند پرسش پاسخ داد.

فایل ویدئویی سخنان حناچی در مورد انتخاب مدیران خارجی

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
وقتی هر کی مدیر میشه خودشو انیشتین فرض میکنه و فقط حرفای خودش و دور وریشهاشو قبول داره و مردم و راه حل هاشونو قبول نمیکنه
Netherlands
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
اگه مدير داخلي نميتونه كار كنه براي چي پست به اين مهمي رو قبول كردي؟
شايدم خودتون يكي از مديران خارجي هستيد!!!
Iran (Islamic Republic of)
yasin
۱۷:۳۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
سلام ... با نظر ایشون موافقم
Iran (Islamic Republic of)
yasin
۱۷:۳۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
سلام ... با نظر ایشون موافقم
Germany
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
به طور صد در صد با فرمایشات ایشون موافق هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
اقای محترم اگر شما امیدی مدیران داخلی ندارید بهتر است شهردار شدن را کنار بگذارید .قبل از اینکه اروپاییها شهرسازی را یاد بگیرند ما شهرهای پیشرفته در قدیم داشتهایم .
Poland
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
یعنی ما تحصیلکرده و کاردان نداریم که باید از خارج کمک بگیریم؟
پس کی قراره بریم سر کار؟
آخرین اخبار