مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران چهل سال ایستادگی در مقابل زیاده خواهی استکبار بوده و مردم با تمام وجود پادر رکاب ولایت بوده و خواهند بود.

چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران چهل سال ایستادگی در مقابل استکبار استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  سروری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تهدیدهای دشمن و قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیان داشت این چهل سال ایستادگی در مقابل زیاده خواهی استکبار بوده و مردم با تمام وجود پادر رکاب ولایت و حافظ ارزشهای والای انقلاب بوده و  خواهند بود.

امام جمعه  اسلام آباد غرب  دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین و تشریح دستاوردهای چهل ساله کشوردانست گفت : تشریح دستاوردهای انقلاب  یاس در دل دشمنان ایجاد می کند.هرکاری که برای مردم انجام میشود باید گفته شود .

حجه الاسلام مهری  افزودبا وجود تهدیدها و تحریمها و هجمه های دشمن مسولین پای کار هستند و خدمتگزارند مدیران  نباید از بیان خدمات و اقداماتی که در طول ۴دهه برای مردم انجام شده کوتاهی کنند دنیای استکبار هر آنچه توانسته برعلیه جمهوری اسلامی خرج کرده و به جایی نرسیده است.

کریمی فرماندار اسلام آباد به توانمندیهای انقلاب اشاره و عنوان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دور افتاده ترین روستاها با کمترین جمعیت از خدمات مختلف بهره مندند و در همین شهرستان اسلام آباد غرب  در برخی روستاها برای ۳نفر دانش آموز مدرسه ،معلم فراهم است.

فرماندار گفت: در همه حوزه ها امروز توانمندیم و دشمن از این توانمندی خشمگین است و ایجاد برخی مشکلات اقتصادی توسط دشمن نمیتواند مانع از حرکت رو به رشد کشور شود.

 کریمی همدلی،همکاری و دلسوزی مسولین و مردم را مانعی برای تحقق خواسته های دشمن دانست و گفت همه برای این انقلاب زحمت کشیده اند و اجازه نمیدهند برای کشور ما از خارج تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ز



 تشریح دستاوردهای انقلاب  یاس در دل دشمنان ایجاد می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.