ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران از صبح امروز عملیات گسترده‌ای را برای جمع اوری دام‌های هوایی شکار پرندگان در سه منطقه استان آغاز کردند.

آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ۶۰ مامور یگان حفاظت محیط زیست استان از صبح امروز عملیات گسترده‌ای را برای جمع اوری دام‌های هوایی شکار پرندگان در شهر‌های فیدونکنار، محمودآباد و بابلسرآغاز کردند.

وی افزود:ماموران یگان حفاظت محیط زیست بیش از ۵۰۰ رشته دام هوایی غیر مجاز شکار پرندگان در این مناطق تا پیش از ظهر امروز در ضلع غربی کمربندی فریدونکننار روستای حسین آباد محمودآباد و منطقه رود بست بابلسر جمع اوری کرده اند.

آهنگری با بیان اینکه این نخستین مرحله از عملیات گسترده محیط زیست برای جمع اوری دام‌های شکارچیان است، گفت: این طرح هفته  آینده نیز با حضور ماموران محیط زیست شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با قدردانی از نیروی انتظامی و اهالی روستا در این مناطق افزود:در این طرح شکارچیان و اهالی روستا در جمع اوری دام‌های هوایی غیر مجاز پرندگان مشارکت داشتند.

وی گفت:مرحله نخست جمع آوری دام‌های شکار غیرمجاز تا عصر امروز ادامه دارد.
انتهای پیام/آ

جمع اوری دام‌های هوایی غیر مجاز شکار پرندگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mehri
۱۱:۳۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
شکارچیها اسلحه دارند.. برا انسانها خطرناکترن تا حیوانات.

همسایه طبقه بالا ما هم تفتگ دو لول کمرشکن داره

من که نمیتونم همش ماشینشو خط بکشم .. میبینه بعدم ...
آخرین اخبار