شکارچیان غیرمجاز در شهر‌های آمل، بابل، کیاسر و ساری دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل درحین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری و لاشه ۳ قطعه چنگر دستگیرکردند.

در ماموریت دیگرماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل در پی گزارش دریافتی مبنی بر شکار غیرمجاز باداشتن حکم قضایی منزل یک متخلف را بازرسی و لاشه ۱۰ قطعه پرنده چنگر، ۲ قطعه خوتکا، ۷ قطعه اردک و یک قبضه سلاح شکاری قاچاق راکشف وضبط کردند.

درماموریت دیگرماموران بابل درحین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی ازشکارچیان غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری، ۸۳ قطعه پرنده شکار شده (سار) و ۸  قطعه (گنجشک) کشف وضبط کردند.

در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی ازیک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و در ادامه ماموریت  ۸ رشته دام هوایی و۴ جایگاه استقرار شکارچیان راجمع آوری وتخریب کردند.

درکیاسر ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت و کنترل در منطقه آببندان این شهرستان یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری ولاشه یک قطعه اگرت دستگیرکردند.

ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر در حین گشت و کنترل در منطقه آزاد کمربندی کیاسر متوجه لاشه یک راس شوکای دو ساله شدند که توسط افراد سودجو تلف شده بود.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار درحین گشت زنی درحوزه استحفاظی ۱۲ رشته دام هوایی صید پرندگان را جمع آوری کردند. همچنین  یک بهله جغد گرفتار شده در دام‌های هوایی توسط دوستداران و  ماموران یگان  حفاظت محیط زیست فریدونکنار نجات ودر طبیعت رهاسازی شد.

 درساری نیز در پی گشت و کنترل مأموران  یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در منطقه سَرکَت بخش کلیجانرستاق به دو نفر شکارچی برخورد کرد که پس از تعقیب و گریز متخلفین با بهره گیری از تاریکی هوا و با به جا گذاشتن یک طاقه قرقاول ماده تازه شکار شده متواری شدند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

شکارچیان غیرمجاز شهر‌های آمل، بابل، کیاسر و ساری درتور قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.