فرماندار خلخال گفت: 12 روستا در این شهرستان جهت راه اندازی اقامتگاه بوم گردی مطالعه می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی، فرماندار خلخال صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات سرمایه گذاران بخش گردشگری خلخال تصریح کرد: روستاهای متعددی در این شهرستان قابلیت راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی را دارد که ارائه پکیجی با مطالعه 12 روستا آغاز شده است.

وی افزود: در گذشته نیز با مشارکت بخش خصوصی اقامتگاه بوم گردی در روستای کزج دایر شده که یکی از مجموعه های موفق بوده و خود روستای کزج به لحاظ جغرافیا و معماری از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار خلخال تصریح کرد: به منظور رشد گردشگری خلخال همچنین رونق مناطق نمونه نیز در دستور کار قرار گرفته و به ویژه رونق منطقه نمونه گردشگری ازناو برای این منطقه حیاتی است.

بابایی گفت:خلخال به سمت رشد و توسعه گردشگری گام برداشته و مهمترین سیاست ما این است که خلخال از وضعیت عبوری خارج شده و ماندگاری گردشگران در آن افزایش یابد.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال همچنین به حمایت از پروژه های سرمایه گذاری اشاره و گفت: اولویت اسکان گردشگران در این شهرستان با سرمایه گذاران بخش اقامتی است و سایر اقامتگاه ها نیز باید مطابق ضوابط رفتار کنند.

انتهای پیام/ع

راه اندازی اقامتگاه بوم گردی در خلخال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.