استاندار خوزستان اعلام کرد: در شرایط بحرانی روزهای آینده به دلیل ورود سامانه بارشی قدرتمند فرمانداران و مدیران حق خروج از استان را ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در پی ورود سامانه بارشی قدرتمند به منطقه، جلسه ای در مرکز مانتورینگ، فرماندهی و کنترل هدایت مدیریت بحران خوزستان و به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد.

فرمانداران و مدیران خوزستان حق خروج از استان را ندارند/سامانه بارشی وارد منطقه می شود

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در این جلسه که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیرکل هواشناسی و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، گفت: خروج تمامی فرمانداران و مدیران استان در شرایط بحرانی روزهای آینده از خوزستان ممنوع بوده و هیچ توجیهی پذیرفته نیست و هر مدیری که از استان خارج شود دیگر به استان باز نگردد.

کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در این جلسه بیان کرد: تمامی تمهیدات لازم ایمنی و پیشگیری برای کاهش و مقابله با آسیب های سیل در استان اتخاذ شد.

وی افزود: بنا بر اخطاریه های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران کشور و اداره کل هواشناسی استان وقوع بارش های باران، تگرگ و برف و احتمال آبگرفتگی معابر و مسیل ها در استان تا پایان هفته وجود دارد.

فرمانداران و مدیران خوزستان حق خروج از استان را ندارند/سامانه بارشی وارد منطقه می شود

حاجی زاده اظهار داشت: در این جلسه مصوبه شد تمامی نیروهای امدادی و دستگاه های مربوطه به صورت آماده باش باشند و ایستگاه های پمپاژ و آب شرب مورد بازرسی قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از شهروندان به ویژه روستائیان، عشایر و دامداران خواست از نزدیک شدن به مسیر رودخانه و مسیل ها خودداری نمایند.

گفتنی است؛ کویت با اعلام تعطیلی در روز پنجشنبه خود را آماده ورود این سامانه بارشی قدرتمند کرده است.

انتهای پیام/گ

اعلام آماده باش در خوزستان بدلیل بارندگی شدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
افرین بر مهندس حاجی زاده .خدا وکیلی در این جایگاه عالی عمل می کنه .موفق و سلامت باشید مهندس