مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان از امداد رسانی به  ۹۴ خانواده سیل زده در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  علی خدادادی، مديركل جمعيت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر بارش باران در روزهای گذشته برخی شهرهای خوزستان دچار آب‌گرفتگی جاده‌ها و معابر شدند که در برخی مناطق این آب‌گرفتگی به شکل سیل بود و برای مردم روستاها و مناطق ایجاد مشکل کرد.

وی افزود: شهرهای شوشتر، بهبهان، گتوند، آغاجاری و لالی بیشترین نیاز را به کمک‌های امدادی داشتند که در مجموع 94 خانواده متأثر از سیل شدند و برای آن‌ها 580 کیلوگرم پلاستیک پوششی، 5 دستگاه چادر، 278 تخته پتو، 80 تخته موکت و 47 شعله چراغ والور در اختیار آن‌ها قرار گرفت. همچنین 579 کیلوگرم اقلام خوراکی شامل برنج، چای، قند، شکر، حبوبات و روغن و 386 قوطی کنسروجات میان آن‌ها توزیع گردید.

خدادادی عنوان کرد: در اندیکا مناطق امامزاده بابا احمد، دلی محمدحسین‌خان، جله دشت لیر، لیرک تنگ تینا، وارگه سبز و چلو 25 خانوار آسیب دیدند که 2 تیم امداد و نجات به تعداد 9 نفر به همراه تجهیزات یک خودروی آمبولانس و یک خودروی پشتیبانی به محل اعزام شدند.

 مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در شهر گتوند عشایر بخش عقیلی، کیارس، پل پرزین و عشایر حاشیه شهر نیازمند کمک بودند 29 خانوار که شامل 58 نفر بودند توسط 3 تیم امداد و نجات به تعداد 11 نفر نجات یافتند و در این عملیات از تجهیزات یک پمپ آب، یک موتور برق، یک خودروی آمبولانس و یک خودروی پشتیبانی استفاده شد. همچنین 4 باب منزل به کمک نیروهای امدادی از آب تخلیه شد.

وی افزود: در شهر آغاجاری شاهد آب‌گرفتگی در سطح شهر بودیم که 2 تیم امداد و نجات متشکل از 8 نفر با یک خودروی آمبولانس، یک خودروی نجات و یک خودروی پشتیبانی به امداد در سطح شهر پرداختند.

خدادی گفت: مناطق شهرک بعثت، اسلام آباد علیا، حسین آباد شیخ، سطح شهر(کوچه مرتضوی)، کمربندی روبروی اداره راه و شهرسازی در شهر بهبهان دچار سیل شده بودند که دو تیم امداد و نجات به تعداد 9 نفر با یک خودروی آمبولانس و دو خودروی پشتیبانی اقدامات مورد نیاز را انجام دادند.

وی بیان داشت: عشایر مناطق میان آب، درخزینه و جاده کشت و صنعت کارون در شوشتر نیز پس از بارندگی‌ها دچار مشکل شدند که 15 خانوار متشکل از 65 نفر به امداد نیاز داشتند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 2 تیم امداد و نجات به تعداد 8 نفر با یک خودروی آمبولانس و 2 خودروی پشتیبانی به عشایر کمک کردند و اقلام مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار دادند.

انتهای پیام/م

کمک به سیل زدگان خوزستان

برچسب ها: هلال احمر ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.