سومین همایش توانمندسازی تشکل های مردم نهاد در اردبیل با حضور استان های منطقه سه کشور شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، گیلان، زنجان و اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن میرزایی ،رئیس گروه دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی کشور ظهر امروزدر این همایش به ضرورت حمایت از تشکل های مردم نهاد تاکید کرد.

وی با تاکید به اینکه در حوزه توانمندسازی تشکل های مردم نهاد عملکرد مطلوبی نداریم، افزود: دولت باید یاریگر تشکل ها بوده و حمایت سازمان های مردم نهاد را با هدف ارتقا کمی و کیفی خدمات خود دنبال کند.

رئیس گروه دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی کشور با اشاره به گستردگی خدمات سازمان میراث فرهنگی کشور با ذکر مثالی ادامه داد: این سازمان اقدامات شایان توجهی در حمایت از تشکل های مردم نهاد داشته که تداوم آن اثرات سازنده ای به دنبال خواهد داشت.

میرزایی به ضرورت شبکه سازی تشکل ها تاکید کرد و بیان داشت: همچنین ضروری است تشکل ه به سمتی حرکت کنند که یاریگر برنامه های دولت باشند.

در این همایش همچنین مجریان اپلیکیشن آرتاگرام در خصوص کم و کیف این نرم افزار و نحوه اطلاع از آخرین اطلاعات مربوط به حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی توضیحات لازم را ارائه کردند.

انتهای پیام/ع

همایش توانمندسازی تشکل های مردم نهاد در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.