۵۴۰ تن کالای اساسی احتکار شده با نرخ مصوب دولتی وارد شبکه توزیع مراغه شد.

عرضه ۵۴۰ تن کالا‌ی احتکار شده در بازاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  محمدی رئیس اداره تعزیرات حکومتی مراغه گفت: این کالا‌ها شامل ۵۰۰ تن برنج، ۱۳ تن روغن نباتی، ۱۳ تن شکر، ۳۳ هزار و ۵۲۰ قوطی رب گوجه فرنگی، ۲ هزار بسته انواع پوشک بچه و همچنین لوازم یدکی خودرو است که به چرخه مصرف بازگردانده شد.

وی ارزش کالا‌های احتکاری عرضه شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این مقدار کالا در ۲ ماه گذشته در قالب ۱۳ پرونده احتکاری کشف و ضبط شده بود.

وی همچنین گفت: در این رابطه، افراد محتکر و سود جود ۷ میلیون ریال جریمه شده اند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مراغه تاکید کرد: همه افراد حقیقی، حقوقی، عمده فروشان و شرکت‌های پخش که اقدام به خرید، نگهداری و فروش کالا در حجم عمده می‌کنند موظفند ضمن اعلام مکان انبار و دریافت کد از اداره صنعت، معدن و تجارت، موجودی کالای خود را هم اعلام کنند.

شهروندان در صورت مشاهده انبار‌های مشکوک به ذخیره غیرمجاز مواد غذایی، لوازم یدکی و لوازم خانگی با تلفن گویای شبانه روزی ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/ش

 

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
۷ میلیون ریال یعنی ۷۰۰ هزار تومن جریمه شدند واقعا خنده داره این خودش نوعی تشویقه برا احتکار کالا عجب قانونی داریم ما باید اعدام میشدند نه این طوری