مسئول کتابخانه شهید رجایی اهواز گفت: 3 نشست کتابخوانی در مدرسه شهید عباس دوران این کلانشهر برگزار شد.

زینب عیدی گراوند، مسئول کتابخانه شهید رجایی اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه امسال شعار "حال خوش خواندن" به عنوان شعار بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است اظهار داشت: 3 نشست کتابخوان در مدرسه شهید عباس دوران برگزار گردید.

مدرسه شهید عباس دوران میزبان نشست کتابخوانی

وی هدف از برگزاری برنامه های مختلف و نشست های کتابخوان در هفته کتاب  را توسعه فرهنگ کتابخوانی و ایجاد شور و شوق در جوانان، نوجوانان و مردم عنوان کرد.

عیدی گراوند در ادامه بیان داشت: کسب اطلاعات کافی که از خواندن و مراجعه به کتابخانه برای انسان فراهم می شود، انسان را کمتر دچار آسیب های اجتماعی خواهد کرد و اگر علم کافی داشته باشیم می توانیم بر بسیاری از مشکلات امروزه که گریبانگیر آن هستیم فائق آییم و این امر همکاری بیشتر آموزش و پروش جهت برگزاری نشست های کتابخوان را می طلبد.

مدرسه شهید عباس دوران میزبان نشست کتابخوانی

مسئول کتابخانه شهید رجایی اهواز افزود: در این نشست کتاب‌های «مسجد ترسان» نوشته ناصر کشاورز «عسلی و زرافه » اثر مرضیه جوکار، «زردآلو طلایی و زردآلو زرده » نوشته طاهره خر دور، «امام رضا و دعبل خزاعی » نوشته دعبل خزاعی، «دختر کبریت فروش» نوشته زهرا مرادی، «قصه ما همین بود » نوشته محمد میرکیانی، «قصه های قرآن» نوشته محمد رضا علی دوست، «فرار از کتابخانه آقای لمونچلو» نوشته کریسگرابنستاین، ،«مرزبان نامه » نوشته مهدی آذر یزدی، «تلاش و کوشش » نوشته مکس راید سنجابی به حاضران معرفی و تجربه خواندن و حال خوش خواندن آن ها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

مدرسه شهید عباس دوران میزبان نشست کتابخوانی

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری نشست های کتابخوان را گام موثری در راستای ترویج فرهنگ مطالعه دانست از دانش‌آموزان معرفی کننده کتاب، با اهدا جوایزی تقدیر به عمل آورد که باعث تشویق بیش تر آن ها و همچنین ترغیب سایر دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.