عزیزی  رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه  گفت: دوچرخه سواران کرمانشاهی از شهر کرمانشاه تا سرپل ذهاب را به مناسبت اولین سالروز زلزله ۷/۳ ریشتری سرپل ذهاب با شعار زلزله زدگان سرپل ذهاب را فراموش نکنیم پیمودند. 

رکابزنی دوچرخه سواران کرمانشاهی از کرمانشاه تا سرپل ذهابعزیزی  رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: دوچرخه سواران کرمانشاهی از شهر کرمانشاه تا سرپل ذهاب را به مناسبت اولین سالروز زلزله ۷/۳ ریشتری سرپل ذهاب با شعار ( زلزله زدگان سرپل ذهاب را فراموش نکنیم) و گرامیداشت یاد و خاطر جانباختگان در زلزله، مسیر ۱۶۰کیلومتری کرمانشاه به سرپل ذهاب را با زمان ۷ ساعت با دوچرخه  پیمودند. 

 وی بیان کرد: این دوچرخه سواران که با هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه همکاری دارند این پیام را به مردم می دهند که هنوز به یاد همنوعان شان هستند و می خواهند مردم این روز را هرگز فراموش نکنند.

این ورزشکاران خواهان برگزاری تور بزرگ دوچرخه سواری با نام (یادواره جانباختگان زلزله سرپل ذهاب)  به صورت سالیانه هستند و لازم میدانند هر ساله در چنین روزی برگزار گردد، و از کلیه دوچرخه سواران ایران برای گرامیداشت این واقعه دردناک در سالهای آینده دعوت می نمایند آنها را همراهی کنند.

 

انتهای پیام/ز

 

 

برگزاری تور بزرگ دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.