نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات قانونی کشور در تمام دستگاه‌ها باید اجرا شود، حتی در دستگاه‌هایی که به نوعی از بودجه دولت استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خصوص تعلیق احتمالی فوتبال ایران بیان کرد: در این مورد ۲ مطلب مهم است. ۱ - مصوبات قانونی کشور است که در تمام دستگاه‌ها باید اجرا شود، حتی در دستگاه‌هایی که به نوعی از بودجه دولت استفاده می‌کنند؛ بنابراین قانون باید پیاده شود و کاری نداریم که دنیا چه تصمیمی برای ما می‌گیرد و باید قانون را در داخل کشور پیاده کنیم.

او افزود: نکته دوم درباره قرارداد‌های بین المللی است. در قرارداد‌های بین الملل آمده که فوتبال نباید دولتی باشد و حامی مالی خصوصی و ... داشته باشد. وزارت ورزش و جوانان به دنبال راه حلی برای این موضوع است و حضور ذهن ندارم که چه راه حلی برای این موضوع اتخاذ شده است.

احمد سالک کاشانی ادامه داد: باید راه حلی اتخاذ شود که هم قانون اجرا شود و هم آتویی به دست آدم‌های استعماری دنیا ندهند. نمی‌دانم چه راه حلی برای این موضوع گرفته می‌شود، اما وزارت ورزش و جوانان باید درباره این موضوع تصمیم گیری کند.


بیشتر بخوانید:شمارش‌معکوس برای بازنشسته‌های باقی‌مانده

توفان تغییرات در فدراسیون های ورزشی/ آیا بازنشسته ها می روند؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره تهدید فدراسیون فوتبال ایران از سوی AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.