تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو برای برگزاری دیدار تدارکاتی با ایران، 4 بازیکن شاغل در لیگ آمریکا را به تهران آورد.

بی محلی بازیکنان فوتبال توباگو به قوانین ترامپ علیه ایرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اینکه فدراسیون فوتبال ونزوئلا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران، خواستار برگزاری بازی در کشور همجوار شد و دلیل خاصی هم برای آن عنوان نکرد، تصمیم گرفته شد تا این دیدار تدارکاتی مقابل نماینده آمریکای جنوبی در تاریخ 29 آبان ماه سال جاری در دوحه قطر برگزار شود.  شاید مسئولان ونزوئلایی احتمال دادند در آینده برای بازیکنان شاغل شان در لیگ آمریکا توسط ترامپ مشکل تراشی شود و سرانجام با نامه نگاری ها و ... تصمیم گرفته شد تا این مسابقه در قطر برگزار شود.

البته 5 روز پیش از این مسابقه، شاگردان کی روش قرار است در ورزشگاه آزادی با تیم ملی ترینیداد و توباگو دیدار کنند و این تیم چند روز پیش به تهران آمد و در هتل مستقر شد. در فهرست اعلام شده شاگردان دنیس لارنس که در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد، 4  بازیکن در لیگ آمریکا فعالیت می کنند که اسامی آنها به شرح زیر است و اکنون در تهران حضور دارند تا آماده بازی با یاران مسعود شجاعی شوند.

کوردل کاتو (شارلوت ایندیپندنس ) - ناتان لوئیز (ایندی ایلون ) - آتائولا گوئرا (چارزتون ) و ایزایاه لی (مونرو ) بازیکنانی هستند که در تیم های باشگاهی شان هم عملکرد خوبی داشتند و حالا برای تیم کشورشان مقابل ایران بازی می کنند.

کاتو 26 ساله متولد توباگو است و سابقه بازی در تیم های لیگ ترینیداد را دارد و در سال 2012 به لیگ آمریکا رفت و به عضویت باشگاه سیاتل ساندرز درآمد و سپس پس از 4 سال حضور در سن خوزه به تیم شارلوت ایندیپندنس پیوست. او از سال 2018 برای تیم آمریکایی در 24 بازی به میدان رفت و 2 گل زده است.کاتو از سال 2014 در تیم ملی توباگو عضویت دارد و مقابل گواتمالا و جمهوری دومینیک گلزنی کرده است.

 ناتان لوئیز، دومین بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور است که در لیگ آمریکا بازی می کند. هافبک 28 ساله ای که از سال 2016 در تیم ملی ترینیداد و توباگو بازی می کند و در بازی های گذشته نیز عملکرد خوبی داشت. او در سال 2018 به عضویت تیم ایندی ایلون درآمده و در 11 بازی گلی به ثمر نرسانده است. 

2 گلی که این بازیکن در تیم ملی به ثمر رسانده، مقابل گرانادا و امارات بوده است. لوئیز در ترینیداد شماره 9 را برتن می کند.

شماره 10 و ستاره شاگردان لارنس، آتائولا گوئرا است که در باشگاه چارزتون توپ می زند. او سال 2016 پس از حضور در لیگ توباگو به آمریکا رفت و هم اکنون در طول 2 سال، 80 بازی برای این تیم انجام داده است که حاصل آن به ثمر رساندن 23 گل بوده است. هافبک 190 سانتی متری آمریکایی ها در 10 سال حضورش در تیم ملی 6 گل زده که حساسترین آن مقابل گینه بوده است.

جوانترین بازیکن توباگویی در لیگ آمریکا ایزایاه لی 19 ساله است که در باشگاه مونرو توپ می زند و تنها 19 سال سن دارد. مهاجم جوان برای دیدار با ایران به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده و امیدوار است تا بازی کردن، خود را به کادرفنی نشان دهد.

گفتنی است، دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و ترینیداد و توباگو، پنج شنبه 24 آبان و از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

تماشای دیدار ایران و ترینیداد و توباگو رایگان اعلام شد

بی توجهی کی روش، توجه برانکو را جلب کرد

اظهار نظر کارشناسان درباره حواشی اعلام لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

حضور 4 بازیکن توباگویی شاغل در لیگ آمریکا در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار