خالیم هایلند گفت: تیم ملی ایران تیم خوبی است و مربی بزرگی به نام کارلوس کی روش دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال ایران باید در چارچوب دیدار تدارکاتی، 24 آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ترینیداد و توباگو برود و بر همین اساس آنها چند روز پیش، راهی تهران شدند تا تمرینات شان را برگزار و آماده دیدار دوستانه شوند. طبق اعلام دنیس لاورنس، سرمربی توباگویی ها، بازیکنان به نسبت جوانی به اردو دعوت شدند و شاخص ترین آنها جووین جونز از دارمشات آلمان است.

بر همین اساس، "خالیم هایلند"، کاپیتان تیم ملی ترینیداد و توباگو و بازیکن الفیصلی عربستان در گفتگو با رسانه newsday درباره دیدار با ایران بیان کرد: تیم ملی فوتبال ایران تیم خوبی و از کیفیت آنها اطلاع داریم. تیم ایران مربی بزرگی به نام کارلوس کی روش دارد و آنها در جام جهانی بسیار خوب ظاهر شدند. ما پیش از جام جهانی 2014 با ایران بازی کردیم و تقابل با این تیم خوب است، زیرا سطح ما را نشان می دهد و بیان کننده این است که باید به کجا برویم. انتظار یک بازی سخت مانند تقابل با عربستان را دارم.

او افزود: تلاش می کنیم تا روز پنج شنبه نتیجه خوبی بگیریم و بازی زیبایی را ارائه دهیم. روی هدفمان تمرکز می کنیم و شرایط آب و هوایی هم می تواند تاثیرگذار باشد. در یک دقیقه، هوا هم می تواند مرطوب باشد و سپس سرد می شود. این نوع بازی ها، دیدارهای مهمی هستند که ممکن است هر 4 سال رخ دهد و فکر می کنم بازی مهمی است، زیرا می توانیم تیم را آماده مسابقات پیش رو کنیم. 

کاپیتان تیم ملی ترینیداد و توباگو: ایران تیم خوبی است و مربی بزرگی دارد

هایلند ادامه داد: ما می دانستیم، دنیس لاورنس سرمربی تیم خواهد شد و اکنون شرایط خوبی داریم و مجبور بودیم شرایط سختی را تحمل کنیم تا به اینجا برسیم. لاورنس سابقه حضور در جام جهانی 2006 را دارد و با مربیان بزرگی کار کرده است. این مربی می تواند به ما کمک کند و تلاش می کنیم تا به موفقیت برسیم.

در ادامه گزارش این سایت آمده است که کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با تیم های ملی ترینیداد و توباگو و ونزوئلا 24 بازیکن دعوت کرده است.


بیشتر بخوانید:

چرا بازیکنان تیم ملی فوتبال بی خیال فضای مجازی شدند؟

زمان تمرین تیم ملی فوتبال مشخص شد

تاج: از سازمان لیگ خواستم تا با باشگاه پرسپولیس همکاری کند


انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو درباره بازی با ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار