وزير راه و شهرسازی در ابلاغي به رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي ماموريت داد كه با اختيار تام و با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب شخصا روند بازسازی را هدايت كند.

نماينده تام‌الاختيار وزير راه و شهرسازی در مناطق زلزله شده معرفی شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، محمد اسلامی در ابلاغ خود خطاب به عليرضا تابش تصريح كرده است: به موجب اين ابلاغ به جناب عالی مأموريت داده می شود با اختيار تام با حضور درمناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب، روند بازسازی و عمليات مورد تعهد وزارت راه و شهرسازی را شخصا هدايت و عملكرد به صورت هفتگي به اينجانب گزارش نماييد.

وزير راه و شهرسازی در ادامه ابلاغ خود خطاب به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌ها شده است.

بر اساس این گزارش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح روند بازسازی مناطق زلزله زده گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس اساسنامه مصوب مجلس به‌عنوان متولی بازسازی شهر و روستا مشخص‌شده است و بر همین اساس بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله بر اساس قانون به این بنیاد محول شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: تا پایان امسال واحدهای احداثی روستایی به طور کامل به بهره برداری می رسد ولی واحدهای احداثی شهری پیشرفت ۷۵ درصدی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار