استاندار تهران گفت: در یک سال اخیر 8 جلسه دیدار مردمی برگزار شد که 5 جلسه آن از طریق ارتباط تلفنی و 3 جلسه آن به صورت حضوری بود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسین مقیمی استاندار تهران در آخرین جلسه پاسخگویی مردم از طریق سامانه سامد که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: ملاقات های عمومی که درا ستانداری برگزار می شود به چند دسته تقسیم می شوند.

مقیمی افزود: یکسری از مراجعه کنندگان با دستگاه های اجرایی مشکلاتی دارند که آن هم به دلیل نبود آشنایی با قانون و پیگیری نکردن موردها و مشکلات آن ها توسط همین دستگاه ها است.

وی افزود: بیشتر مشکلات مردم با پرسش و پاسخ ها با مشاوره حل می شود و درخواست های این افراد را از سوی دستگاه های ذی ربط و بازرسی ها پیگیری می کنیم .

مقیمی گفت : یکسری از در خواست های متقاضیان خلاف قانون است و امکان انجام آن وجود ندارد که در این موارد باید متقاضی را متقاعد کرد .

وی ادامه داد : براساس گزارشات حدود 80 درصد درخواست ها اجرا می شود و مابقی درخواست براساس قانون قابل اجرا نبوده است .

استاندار تهران تصریح کرد: متقاضیانی که از طریق تماس تلفنی با ما ارتباط می گیرند به خوبی نمی توانند مشکلات خود را مطرح کنند اما تا آنجایی که امکان داشته باشد برای حل مشکلات اقدام می کنیم .

وی در ادامه بیان کرد : برخی از مسائلی که عمومی است اثر بخشی و نتیجه بهتری دارد .

مقیمی اظهار کرد: در یک سال اخیر 8 جلسه دیدار مردمی برگزار شد که 5 جلسه آن از طریق ارتباط تلفنی و 3 جلسه آن به صورت حضوری صورت گرفت .

وی افزود: در این جلسات با ارائه مشکلات شناخت ما نیز از مناطق بیشتر می شود چرا که این افراد از بطن محلات و مناطق بیرون می آیند .

استاندار تهران گفت: برای حل مشکلات مردم باید وقت و فرصت بیشتری گذاشت و موضوعاتی که مطرح می شود بسیار جدی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار