مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت:برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه از ۲۲ آبان با شعار «حال خوش خواندن» آغاز می شود.

آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از امروزبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  معصومه حسنی‌خوانسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه   در خصوص برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه اظهار داشت: برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه از ۲۲ آبان با شعار «حال خوش خواندن» آغاز خواهد شد.

وی به اجرای برنامه‌های متنوعی در این هفته اشاره کرد و افزود: تحلیل و بررسی ۲ عنوان کتاب با نام‌های « در اندرون غوغا » و «تصویری در دور دست» در این هفته برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: همچنین طی این هفته کتابخانه شهدای مدافع حرم در شهرک مهر رازی کرمانشاه، یک باب کتابخانه در شهر ازگله و ۲ سالن مطالعه در شهر سرپل‌ذهاب افتتاح می‌شود.

وی به خسارت کتابخانه‌ها به دنبال زلزله سال قبل اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر ۷ کتابخانه در این مناطق تعطیل است و فعالیت خود را در کانکس انجام می دهند.

حسنی‌خوانسار از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب در این هفته خبر داد و گفت: عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان از دیگر برنامه های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

وی عنوان کرد: دورهمی کودکانه، مراسم یادبود درگذشتگان در پی زلزله سال قبل، برگزاری مراسم گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی، طرح جمع آوری کتاب، برگزاری ۱۳۴ نشست کتاب خوانی در مدارس و کتابخانه‌های عمومی سطح استان، برگزاری ۳۰ مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های هفته کتابخوانی است.

 

انتهای  پیام/ز

 

مراسم یادبود درگذشتگان در پی زلزله سال قبل،

برچسب ها: کتاب ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.