فرمانده کل ارتش از تیپ ۱۲۳ متحرک هجومی مستقر در قصرشیرین و تیپ ۲۸۴ متحرک هجومی نفت شهر بازدید و آمادگی رزمی و تاکتیکی آنها را ارزیابی کرد.

فرمانده کل ارتش از تیپ ۱۲۳ متحرک هجومی مستقر در قصرشیرین بازدید کرد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در ادامه بازدید از یگان‌های نیروی زمینی ارتش در غرب کشور از تیپ ۱۲۳ متحرک هجومی مستقر در قصرشیرین و تیپ ۲۸۴ متحرک هجومی نفت شهر بازدید و آمادگی رزمی و تاکتیکی آنها را ارزیابی کرد.


همزمان با بازدید فرمانده کل ارتش، کارکنان این یگان‌ها به اجرای حرکات رزمی پرداخته و تعدادی از آنها در مقابل فرمانده کل ارتش، با اجرای رجز خوانی، آمادگی خود را برای دفاع از کشور تا آخرین قطره خون اعلام کردند.

همچنین کارکنان این دو تیپ از فرمانده ارتش درخواست کردند سلام گرم و مراتب آمادگی آن‌ها را به محضر فرمانده معظم کل قوا برساند.

گفتنی است، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر سرتیپ دوم آریانفر فرمانده قرارگاه غرب نزاجا در این بازدیدها فرمانده کل ارتش را همراهی می کردند.

انتهای  پیام/ز

 

 

بازدید از یگان‌های نیروی زمینی ارتش در غرب کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام..ببخشید تیپ ۱۲۳ متحرک هجومی زیر مجموعه کدوم لشکره..چون الان لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه مستقره تمام مرز غرب کشور برعهده گرفته تیپ ۳۵ تکاور داریم تیپ ۷۱ مکانیزه که در سرپل ذهاب مستقره..تیپ شهید بروز صلیمی در اسلام اباد مستقره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۳ ۲۲ مهر ۱۴۰۱
سلام . لشکر 23 میشه دیگه .. 123 متحرک هجومی شهید سرلشکر حسن آبشناسان ... واقع در پرندک ... یادش بخیر ما توی این تیپ خدمت کردیم و در نفت شهر مستقر بودیم .. نزدیک به سومار - برج 7 سال 99 بود همزمان با تیپ 284 خرم اباد بارگیری کردیم و از منطقه برگشتیم به پادگان