مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان مرکزی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه دو کشوری به میزبانی استان مرکزی در اراک آغاز بکار کرد.

قنبری مدیرکل کانون پرورش فکری و نوجوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این مرحله امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در اراک آغاز شده و فردا هم ادامه دارد.

قنبری با اشاره به اینکه استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده اند و استان مرکزی میزبان منتخبان ۷ استان منطقه ۲ کشور است، افزود: این جشنواره منطقه‌ای با حضور استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، قم، مرکزی و همدان در اراک برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این جشنواره ۳۵ قصه گو‌ی بزرگسال شرکت می‌کنند که از این تعداد ۵ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد وجشنواره کشوری در ایام شب یلدا برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری و نوجوانان استان مرکزی با بیان اینکه این مرحله قصه گویی مربوط به بزرگسالان است، ادامه داد: آثار تولیدی بخش‌های نوجوانان و پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها مستقیما به دبیر خانه تهران ارسال می شود.

آغاز به کار مرحله منطقه‌ای جشنواره بین المللی قصه گویی در استان مرکزی

انتهای پیام/ ج

استان مرکزی میزبان مرحله منطقه‌ای جشنواره بین المللی قصه گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار