مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در اراک آغاز به کار کرد.

قنبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی  درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: مرحله استانی جشنواره قصه گویی در استان مرکزی در ۳ بخش قصه‌گویی تخصصی، قصه گویی۹۰ ثانیه‌ای و مقاله‌نویسی با حضور ۸۱۵ قصه گو در حال اجرا است.

قنبری افزود: در بخش نوجوانان ۱۰۰نفر قصه‌گو حضور دارند و در بخش بزرگسالان بالای ۱۸سال هم ۹۶نفر حضور دارند که اغلب از مربیان کانون هستند و در بخش قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای هم ۵۹۴ اثر در استان مرکزی تولیدشده است.

وی اضافه کرد: این جشنواره بعد از مراحل استانی وارد مراحل منطقه‌ای می‌شود که میزبان این مرحله استان مرکزی است نفرات برتر استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان، قم، لرستان و مرکزی در مرحله منطقه‌ای حضور خواهند داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ادامه داد برگزیدگان مرحله منطقه‌ای شب یلدا در تهران رقابت خواهند کرد و بعد از آن برگزیدگان به مرحله بین المللی می‌روند.

آغاز مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی استان مرکزی

انتهای پیام/ ج

جشنواره استانی قصه گویی با حضور ۸۱۵ قصه گو در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار