معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پژوهشگران برتر فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سال تحصیلی97 /96 معرفی شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه پروین معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در نشست تخصصی کمیته داوران حوزه پژوهش، ضمن بررسی آثار برتر پژوهشی، پژوهشگران برتر فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سال تحصیلی97 /96 معرفی شدند.

وی گفت : پژوهش، کلید دانایی و ابزار توانایی است. از این رو از پژوهش‌ورزی به عنوان شاه‌کلید پیشرفت و ترقی و مجاهدت مستمر علمی یاد می‌شود. بنابراین این موضوع از مهمترین و مؤثرترین ابزارها در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های آموزش و پرورش و کاوش در مسائل علمی است.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان، خاطر نشان کرد : در راستای اجرای دستورالعمل نوزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر، پس از فراخوان و دریافت آثار و مستندات متقاضیان و ارزیابی آثار 30 نفر از پژوهشگران استان، 5 نفر به عنوان پژوهشگر برتر فرهنگی برگزیده شدند.

وی افزود: پژوهشگری در زمینه تقویت مهارت‌ها و بنیادهای آموزشی با عنایت به ماهیت پویا و متحول نظام آموزشی و تعلیمی از منزلت ویژه‌ای برخوردار است و از آنجا که اراده ملی و همگانی و نیز اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین در جهت توسعه و پیشرفت کشور قرار گرفته، لازمه این عزم ملی و علمی، عنایت به امر پژوهشگری، الزامات، مقتضیات و مشکلات پیش روی آن است .

 

 

انتهای پیام/د

بررسی آثار برتر پژوهشی در نشست حوزه تخصصی

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.