نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از بورس بیش از ۵۰ دانش آموز نیازمند شهرستان دزفول در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس پاپی زاده، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به منظور ایجاد انگیزه و همچنین کمک به دانش آموزان نخبه اما بی بضاعت استان ، تعدادی از این دانش آموزان بورس تحصیلی شوند.

وی افزود: پس از انجام آزمون بیش از 50 دانش آموز مناطق محروم شهرستان نیز بورس تحصیلی به میزان هر ماه یک میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

پاپی زاده عنوان کرد: زدودن ضایعه محرومیت از مدارس روستایی یکی از اهداف مشترک نمایندگی و مدیریت آموزش و پرورش است که با مشارکت خیرین و دولت و همچنین جذب اعتبارات لازم در آینده ای نزدیک به این مهم دست خواهیم یافت.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش معلمین پرتلاش دزفول در مناطق روستایی و محروم بسیاری از دانش آموزان مستعد و توانمند شناسایی شدند که باید با برنامه ریزی و ایجاد زمینه برای شکوفایی استعداد آن ها برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

وی بیان داشت: مدیران مدارس مناطق محروم باید دانش آموزانی بی بضاعتی را که نیاز به درمان، عینک، سمعک را دارند سریعا شناسایی کنند و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش دزفول نسبت به انجام اقدامات بالینی اقدام گردد.

انتهای پیام/م

حمایت از دانش آموزان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.