رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: عطوفتی که خداوند تبارک و تعالی از وجود خودش به پیامبر عظیم الشان اسلام بخشید موجب افزایش گرایش به دین اسلام و گسترش روزافزون آن شد.

عطوفت، مهربانی، عفو و بخشش پیامبر (ص) موجب گسترش روز افزون دین اسلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند ضمن تبریک ماه ربیع الاول و بیان ابعاد شخصیت پیامبر اکرم (ص) گفت :برای رسیدن به موفقیت بایستی این خصوصیت بارز پیامبر و پیشوای اسلام را در تمام مراحل زندگی چه در عرصه اجتماع و چه خانواده مد نظر قرارداده و از آن استفاده بهینه کنیم .

وی افزود :با وجود همه آزار و اذیتهایی که پیامبر اکرم (ص) در راه گسترش اسلام چه از کفار و یا خود مسلمانان می دید هیچگاه از رحمت و عطوفت ایشان کاسته نمی شد.

وی گفت : در ماجرای جنگ احد با وجود نافرمانی سپاهیانش که باعث شکست سپاه اسلام شد پیامبر اکرم (ص) نسبت به ایشان گذشت کرد و از خداوند متعال نیز برایشان طلب عفو و بخشش نمود.

این مقام قضائی افزود : چه بسیار از کسانی که بواسطه این مهربانی و گذشت پیامبر(ص) به اسلام گرویدند و آنچنان اسلام در روح و روان آنها رسوخ کرد که جان خود را در راه اسلام دادند.


انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار