جنگنده‌های رژیم صهیونیستی جنوب نوار غزه را هدف حملات هوایی قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری فلسطینی از سلسله حملات رژیم صهیونیستی به منطقه الخزاعه در شرق خان یونس و جنوب نوار غزه خبر داده‌اند که در پی آن شماری از فلسطینیان شهید و مجروح شدند.

بنابر اعلام منابع خبری گروهی از نظامیان صهیونیست ابتدا دست به عملیات ترور نیرو‌های مقاومت در منطقه الخزاعه زده بودند و سپس جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران این منطقه کردند.

تلویزیون العالم به نقل از منابعی در فلسطین اعلام کرد: گروهی به شرق خان یونس در نوار غزه نفوذ کرده ۵ فلسطینی را به شهادت رساندند و دو نفر دیگر را زخمی کردند که دو نفر از شهدا عضو مقاومت فلسطین بودند.

­شبکه تلویزیونی المنار نیز در این باره اعلام کرد: در پی نفوذ گروهی صهیونیستی به شرق خان یونس درگیری شدیدی در این منطقه آغاز شد. المنار هدف از این نفوذ را ترور یکی از فرماندهان گردان عزالدین قسام عنوان کرد.

العالم در خبری دیگری اعلام کرد: بر اساس اخبار رسیده یکی از فرماندهان گردان عزالدین قسام ترور شد و این گردان نیز بسیج عمومی اعلام کرد.

چهار نظامی اسرائیلی در شرق خان یونس کشته یا زخمی شدند

تلویزیون العالم به نقل از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در درگیری‌های شرق خان یونس که همچنان ادامه دارد، تاکنون یک نظامی اسرائیلی کشته شد و سه نفر دیگر زخمی شدند. منابع فلسطینی همچنین از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه خبر دادند.

رژیم صهیونیستی کشته شدن یک نظامی در پی این حمله و مجروح شدن یک نظامی دیگر ارتش خود را تایید کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند: یک فروند موشک شلیک شده از نوار غزه به ساختمان شورای اشکول برخورد کرده و خساراتی به بار آورده است.

بیش از ده حمله هوایی رژیم اشغالگر به شرق خان یونس

تلویزیون المیادین از بیش از ده حمله هوایی رژیم اشغالگر به شرق خان یونس، جنوب نوار غزه، خبر داد. بر اساس اخبار اولیه از حمله به شرق خان یونس در نوار غزه، تعدادی از نیرو‌های مقاومت در این حمله زخمی شدند. هم زمان با هدف قرار گرفتن شرق خان یونس، از داخل خودرویی به سوی نیرو‌های مقاومت در این منطقه شلیک شد.

درگیری‌ها در غزه سبب تغییر مسیر هواپیما‌ها در مسیر فرودگاه بن گوریون شد

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد: با تداوم درگیری‌ها در نوار غزه، مسیر هواپیما‌هایی که به مقصد فرودگاه بن گوریون در حرکت بودند، تغییر یافت.

نتانیاهو سفر خارجی خود را لغو کرد

شبکه تلویزیونی الحدث اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) سفر خارجی خود را لغو کرد و در مسیر بازگشت به سرزمین اشغالی است. در همین حال المیادین به نقل از منابع خبری در اسرائیل اعلام کرد: در پی حوادث اخیر در غزه، بنیامین نتانیاهو از پاریس رایزنی‌های امنیتی را آغاز کرد.

انتهای پیام/

تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار