رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: امسال هفت میلیارد ریال به حوزه اشتغال معلولین تایباد اختصاص یافت و ۲۳ نفر مشغول به کار شدند.

اختصاص هفت میلیارد ریال به حوزه اشتغال معلولین تایبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افسانه فدایی رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: اشتغال ۲۳ نفر از معلولین با اعتبار چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اجرایی شده است.

وی ادامه داد: بهزیستی این شهرستان ۵۲۱ زن سرپرست خانوار را زیر پوشش دارد که از ۲ هزار نفر سرپرستی می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: شهرستان تایباد ۱۱۳ خانواده دارای ۲ معلول دارد که ۳۰ درصد از این خانواده‌ها فاقد واحد مسکونی بوده و درسال گذشته ۱۴ واحد مسکونی شهری و روستایی به این افراد تعلق گرفت.

افسانه فدایی افزود: در حال حاضر بهزیستی تایباد به دو هزار و ۹۳۹ نفر معلول خدمات می‌دهد که از این تعداد فقط ۴۸۲ نفر مستمری دریافت می‌کنند و ۹۰۰ پرونده دریافت مستمری پشت نوبت قرار دارند.

وی از غربالگری بینایی سنجی سه هزار کودک بین سنین سه تا ۶ سال در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این طرح در تمامی مهد کودک ها. مهد قرآن‌ها و پیش دبستانی‌های این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

بهزیستی شهرستان تایباد به بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه‌های توانبخشی. پیشگیری. حمایتی و مشارکت‌های مردمی خدمات ارایه می‌کند.

انتهای پیام//آ. ح


خدمت رسانی بهزیستی تایباد به دو هزار و ۹۳۹ نفر از معلولین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.