نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب وگیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح گیلانغرب در لیست مناطق جنگی قرار گرفته است.

به گزارش       گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد تجری   نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب وگیلانغرب  با بیان اینکه گیلانغرب از لیست مناطق جنگی استان کرمانشاه حذف شده بود، اظهار داشت: براساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح در راستای اجرای قانون برنامه ششم توسعه این شهرستان دوباره در لیست مناطق جنگی قرار گرفته است.

وی افزود: بلافاصله پس از ابلاغ، این موضوع را پیگیری کردیم و اصلاحیه این موضوع برای ما ارسال شد و گیلانغرب در زمره مناطق جنگی قرار گرفت.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اینک درصدد صدور احکام کارکنان در مناطق مرزی هستیم و این سهمیه در حقوق فرهنگیان و کارمندان گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین اعمال شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر هیچگونه مانعی بر سر راه اعمال این سهمیه در مناطق جنگی استان کرمانشاه وجود ندارد هر چند در ابتدا نسبت به این موضوع سیاه‌نمایی شد که با روشنگری‌های انجام شده اینک احکام مربوطه صادر شده است.

انتهای  پیام/ز

 

گیلانغرب از لیست مناطق جنگی استان کرمانشاه حذف شده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.